divendres, 2 de desembre del 2011

ELS MATERIALS

68 comentaris:

  1. He après amb aquest video que són materials opacs, translúcids i transparents.

    ResponElimina
  2. Hola Toni!!!!!!!!!!!!!!
    Acabo de veure aquest video, pero la majoria de coses ya les sabia perque las posaven al llibre de medi.
    Pero també es veritat que he après coses noves com:
    - Que són els materials opacs, translucits, pero si que sabia que són els transparents...
    Hem tinc que anar, com que ya he vist el video.
    Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola Begoña!
    m'ha agradat molt el videó dels materials i he apres que hi han més propietats de les que coneixem i que el vidre s'obte per transformacio de la sorra i que el cautú s'obte d'un liquit lletos que prove de la planta hevea.He apres molt.

    ResponElimina
  4. Hola Begoña!
    He vist el videó dels materials.He apres que el vidre s'obte per la transformacio de la sorra i que el cautxú prove d'un liquit lletos de la planta hevea.He apres molt.Adeú

    ResponElimina
  5. Hola Begoña
    He vist el video dels materials i he apres que el vidre s'obté per la transformació de la sorra, i que el cautxú prové d'un liquid lletós de la planta hevea. He aprés molt.

    ResponElimina
  6. He aprés que son els opacs,translucits i transparents.

    ResponElimina
  7. Hola Begoña i Toni he vist el vidio dels materials i m'ha agradat molt. He aprés
    molt amb el vidio adeu!!!!!!!

    ResponElimina
  8. El viedeo dels materials m'ha agradat molt hi he aprés:Les propietats específiques que poden ser:Dur com el vidre,elàstic com la goma,flexible com la llana i resisten com el ferro.

    ResponElimina
  9. He apres que hi han mes propietats dels materials,que no surten al llibre com matreials
    que poden ser transparents o opacs.Albert barba
    Villanueva

    ResponElimina
  10. He après més propietats dels materials que no surten en el llibre que poden ser transparents o opacs. Albert Barba

    ResponElimina
  11. El video m'ha servit per aprendre de quins materials estan fets alguns objectes.

    ResponElimina
  12. He aprés que són ópacs, translúcids i transparents. M'ha agradat mlt el vídeo i jo vull fer un. Mar.

    ResponElimina
  13. Begoña he vist el vídeo, m' ha agradat molt, he aprés moltes coses.
    PAUL DOUEZI 4t A.

    ResponElimina
  14. Hola, soc la Mariona

    Ja he vist el video dels materials. I m'ha servit per estudiar. Perquè estava molt ben esplicat i parlava del que hem estudiat a classe.

    ADEU

    ResponElimina
  15. Hola, soc la Mariona

    He vist el video dels materials i m'ha servit per estudiar. Estava molt ben explicat i parlava de tot el que hem fet a classe.
    Adeu,
    Mariona

    ResponElimina
  16. gerard pijoan inmaculada18 de desembre del 2011, a les 14:00

    Toni he apres molt sobre el video dels materials

    ResponElimina
  17. m'agradat molt aquest video, he apres molt i ara he antes millor lo que no sabia.

    ResponElimina
  18. M´AGRADAT MOLT COM EXPLICABEN LES COSES I
    M´AJUDAT MOLT A ESTUDIAR.

    ResponElimina
  19. M´agradat molt aquest video sobre tot com ho
    explcaven les coses i m´ajidat molt a estudiar.

    ResponElimina
  20. M´agradat molt el video i sobre tot com ho explicaven i m´ajudat molt a estudiar

    ResponElimina
  21. Ja he vist el video.
    Es molt xulo .
    Petonets adeu.

    ResponElimina
  22. M´agradat molt el video, sobretot com ho expliquen
    i m´ajudat molt a estudiar.

    ResponElimina
  23. Hola alumnes! Us enrecordeu que heu de fer comentaris sobre el documental dels materials?

    ResponElimina
  24. Alba Domènech,Immaculada19 de desembre del 2011, a les 14:03

    Hola Toni i companys ja he vist el video crec que m'ha servit per aprendre coses noves com els materials opacs,translucits i transparents ja ho sabia.
    Adeu!!!!

    ResponElimina
  25. M'agradat molt el video dels materials, perquè explica moltes coses, que m'ha ajudat ha entendre millor el que hem estudiat.

    ResponElimina
  26. Bon dia Toni e apres lo que son els materials :opacs,translucids i els transparents,m´agradat molt gracies per penjarlo Toni ,bé fins aviat Toni

    ResponElimina
  27. HOLA TONI HE APRES QUE ELS MATERIALS OPACS NO DEIXEN PASAR LA LLUM ELS TRANSLUCIDS LA DEIXEN PASAR UNA
    MICA I ELS TRANSPARENTS LA DEIXEN PASAR TOTALMENT

    ResponElimina
  28. Bon dia Toni
    El vídeo m'agradat molt i he apres moltes coses com que son els materials opacs, translucids i els transparents.

    Fins aviat Toni

    ResponElimina
  29. Hola Toni, he aprés que els materials opacs no deixen passar la llum, els translúcids la deixen passar una mica i els transparents la deixen passar totalment. I també he aprés un milió de coses més.

    ResponElimina
  30. Hola Begoña!!!
    Aquest video m'ha ajudat per saber els materials d'on provenen i també que els materials respecte a la llum es divideixen entre opacs, translúcids i transparents.
    He après moltes coses més adeu.
    Ada

    ResponElimina
  31. M'ha agradat molt el video dels materials i m'ha ajudat a aprendre el que no entenia.

    Adeu!!

    ResponElimina
  32. Hola Toni!
    He vist el video i he apres lo d' opacs,translucits i transparents.
    ADEU!!!!!!

    ResponElimina
  33. Laia Morales inmmaculada19 de desembre del 2011, a les 19:24

    He apres moltes coses de aquet video,m'agradat molt.

    ResponElimina
  34. Sergi Saavedra - Immaculada19 de desembre del 2011, a les 19:52

    Hola Toni!!!
    Ja he vist el video, m'agradat molt; he après que el cautxu prové del líquid d'una planta.
    Adeu!!!

    ResponElimina
  35. Sergio Robles.
    M'agradat molt i he apres cosas que no sabia i tambe es facil d'entendra.

    ResponElimina
  36. Lola Santiago-immaculada19 de desembre del 2011, a les 20:09

    Hola m´agradat molt sobre tot la part que explicava d´on prove cada material

    ResponElimina
  37. Laia Morales inmmaculada19 de desembre del 2011, a les 20:15

    Hola Toni ja he vist el video,m'agradat molt.

    ResponElimina
  38. Hola Begoña m'ha agradat molt el video he apres que hi han moltes propietats.M'ha ajudat molt.

    ResponElimina
  39. Begoña m'ha agradat molt el video he apres que hi han diferents propietats.m'ha ajudat molt.

    ResponElimina
  40. m'agrada molt el video eh apres molt m'ha agudat ah astudiar

    ResponElimina
  41. Begoña m'ha agradat molt he apres que hi han diferentes propietats.M'ha ajudat molt


    Monica

    ResponElimina
  42. Hola Toni m'ha agradat molt el video, he aprés sobretot:les propietats dels materials respecte la llum:com opacs,translúcit i transparent.Adeu fins demà.

    ResponElimina
  43. He apres molt molt i molt

    ResponElimina
  44. M'agradat molt el video Begoña he apres que hi
    han mes propietats.M'ha ajudat molt.

    Monica

    ResponElimina
  45. Laia Carreras-Immaculada 4tb19 de desembre del 2011, a les 20:43

    Hola Toni!!!!!!!!!I Begoña!!!!!!!!!
    He apres que son els materials opacs... Pero la meitat de coses ho ficava al llibre
    Adeu!!!!!!!!

    ResponElimina
  46. Hola Begoña el video m´agradat molt i m´ha ajudat a apendre to tes les propietats d´un material adeu i bona nit

    ResponElimina
  47. Hola Toni he apres molt dels materials
    era molt xulo el video, hi he apres
    que són ópacs, translúcids i transparents.

    ResponElimina
  48. Hola Begoña ja he vist el video m´agradat molt i m´ajudat a saver totes les propietats dels materials adeu i bona nit fins dema

    ResponElimina
  49. Laia Morales inmmaculada19 de desembre del 2011, a les 21:03

    Hola Toni ja he vist el video,m'agradat molt i també he apres moltes coses.

    ResponElimina
  50. M´ha agradat molt el video jaselo que son opacs ,transparents i tanslúcids també se lo que son els materials elaborats i els naturals ...

    ResponElimina
  51. Hola Begoña m'ha agrat molt el video i he apres que el cauxú prove d'un liquid lletos que ve d'una planta anomenada hevera.

    ResponElimina
  52. Hola Begoña,
    ja he vist el vídeo, he après que el cautxú prové d'un líquid lletós de la planta hevea i moltes coses més! M'ha agradat molt.
    Bona nit!!!
    Dani.

    ResponElimina
  53. Alumnes que encara no heu fet cap comentari: teniu de temps fins demà dimecres. No ho deixeu per al final

    ResponElimina
  54. Hola Toni, ja he apres molt sobre els materials.I tambè he apres que son els materials opacs translucits i transparents.

    ResponElimina
  55. Marta Navarro, Immaculada20 de desembre del 2011, a les 19:01

    Hola Toni,m´agradat molt el video. He apres coses noves.Com per exemple que els materials segons la llum poden ser,opacs translùcids o transparents.adeu fins demà.

    ResponElimina
  56. Pablo Córdova Immaculada20 de desembre del 2011, a les 19:16

    Hola,Toni he aprés molt, sobretot que el plàstic prové del petroli.

    ResponElimina
  57. ClaraHernandez,Immaculada20 de desembre del 2011, a les 19:45

    Toni ja he vist el video i he aprés molt.

    ResponElimina
  58. Hola Toni, ja he vist el video; hi avien coses que nosabia com que els metalls surten de els minerals,i coses que ja savia com que el plastic surt de el petroli.

    ResponElimina
  59. ClaraHernandez,Immaculada20 de desembre del 2011, a les 19:52

    Toni ja he vist el video dels MATERIALS.M'agradat molt.

    ResponElimina
  60. Hola Begoña i Toni.
    M'agradat molt el video i he apres que el plàstic esta fet de petroli.
    Bona nit i bon nadal.
    Maria.

    ResponElimina
  61. Hola Toni, ja he fet els deures hi havien coses que no sabia com que els metalls surten de minerals,icoses que no sabia com que els plastics surten del petroli.

    ResponElimina
  62. ClaraHernandez,Immaculada20 de desembre del 2011, a les 19:59

    Toni ja he vist el video dels MATERIALS.M'agradat molt.

    ResponElimina
  63. hola, Begoña.M´hagradat molt el video i e apres coses que llo no savia.

    ResponElimina
  64. Hola,Begoña.M´agradat molt el video i e apres coses que no savia que era.

    ResponElimina
  65. Hola, Begoña.M´hagradat moltie apres coses que no savia i ara e apres

    ResponElimina
  66. Hola Begoña, ja he vist el video i he après moltes coses.

    ResponElimina
  67. Hola Begoña, ja he vist el video i he après moltes coses.

    ResponElimina
  68. Hola Begoña:
    Soc la Silvia, he fet els deures i he après moltes coses.

    ResponElimina